RSS

Новини навчальних закладів

30.06.2006
НУЦЗУ

Надзвичайна подія

          Після чергового несення служби на дерев’яному мосту, що прокладений через річку Сіверський Дінець, командир взводу лейтенант внутрішньої служби Олег Федоряка і курсант Олександр Туренко поверталися до табору, як раптом почули крики жінки, яка благала допомоги.

          Діставшись місця події, хлопці побачили страшну картину: недалеко від берега горілиць на поверхні води втримувався чоловік. Він був непритомний і вже посинів від нестачі кисню. Роздумувати було ніколи. Хоча берег був доволі крутим та й чоловік – міцної статури, майбутні рятівники зібрали свої сили і витягли людину на берег. Тут на допомогу підійшли курсанти Володимир Курілов та Олександр Євдощук. Їм прийшлося застосувати свої знання з надання першої медичної допомоги. Перевернули постраждалого набік, аби злити воду. Прощупали пульс – він був ледь помітним, але чоловік став подавати ознаки життя. Курсанти підклали під голову валик, закутали постраждалого у теплі речі. Потім з’ясувалося, що людина, перебуваючи у нетверезому стані, невдачно пірнув у воду. Майбутні рятівники повідомили про трагедію лікаря навчального полігону Олександра Нащанського та викликали швидку.

         Пізніше лікарі констатували: у постраждалого – перелам шийного хребця. Прийшовши до тями, постраждалий – лікар-кардіолог, сам злякався страшного діагнозу. Не будь на той момент курсантів 1-го курсу Університеті, що перебувають сьогодні у навчальному таборі, і, може, не дочекався чоловік свого другого народження. Ось такі вони, наші майбутні рятівники – завжди поруч!

Коленко В.В., нач сектора зв’язків з громадськістю.

http://nuczu.edu.ua

Повернутися до списку новин

Ваш коментар:

Нажаль, ми вимушені використовувати захист від спаму. Якщо код нерозбірливий, перевантажте малюнок.

antispam

Відправити

Календар новин

Ви можете переглянути новини за вибраний рік та місяць.

Відправити

Новини закладів освіти та наукових установ

Виберіть одне з посилань для пере­гля­ду новин від кожного начального за­кладу окремо.