https://www.high-endrolex.com/10 Прес-службу Національного вишу МНС харківські експерти і фахівці із PR-менеджменту визнали найактивнішою серед вищих навчальних закладів першої столиці | Новини | Науково-освітній портал ВУЗів Державної служби України з надзвичайних ситуацій

RSS

Новини навчальних закладів

13.10.2010
НУЦЗУ

Прес-службу Національного вишу МНС харківські експерти і фахівці із PR-менеджменту визнали найактивнішою серед вищих навчальних закладів першої столиці

Відверто кажучи, спочатку працівники сектора зв’язків з громадськістю НУЦЗУ були трохи здивовані пропозиції проведення майстер-класу із, здавалось, дійсними експертами та фахівцями  з PR-діяльності та реклами на профільному спеціалізованому факультеті Академії культури. Потім у виші МНС захопились ідеєю виїзного тренінг-семінару і почали ретельно готуватись. Величезний фото-відео архів сектора зв’язків з громадськістю та ЗМІ НУЦЗУ з проведення  акцій та заходів Національного університету МНС став у нагоді для монтажу відеопрезетації «Ефективні технології у співпраці із засобами масової інформації». Саме під такою назвою в 2008 році в навчальному рятувальному закладі  вийшов із друку практичний посібник, який має допомагати і навчати,  що і як зробити, щоб громадськість і влада були добре поінформовані про: діяльність певного підрозділу МНС, забезпечення пожежної безпеки, запобігання та ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій, щоб громадськість підтримувала, а органи влади допомагали у діяльності пожежних-рятувальників. Крім того, у посібнику надруковано чимало прес-релізів конкретних PR-акцій, є практичні поради досвідченого журналіста працівникам МНС, які займаються взаємодією із ЗМІ та громадськістю.

В лекційній залі чекали на МНСівців майже сотня  вихованців Академії культури - майбутніх піарщиків,  рекламщиків та культурологів із своїми викладачами.  Майстер-клас розпочався з перегляду деяких телесюжетів всеукраїнських та регіональних інформагенцій про проведення університетських соціально-виховних, просвітницьких акцій та заходів: «Вогнегасники на ялинках», «Надзвичайні митці», «Збережемо довкілля», «Профілактичні засади – у широкі маси громадськості», «Мене навчили і я навчу тебе», «Учителько краща моя», «Ніхто не забутий, ніщо не забуто», «Абетка рятувальників», «Школа медицини катастроф», «Прес-тур. Знайомимось із провідним вишем МНС». Звичайно, кожний відеопродукт мав особисто свою специфічну PR-технологію. Адже за вогнегасниками на ялинках, шпаківнями, перебуванням курсантів-рятувальників у балетних і вокальних класах університету мистецтв, картинами, намальованими сіллю, та курсантськими вишиванками стоїть велика виховна робота. І спрямована вона на набуття вихованцями Національного університету цивільного захисту України саме практичних навичок комунікативності, вміння вести і підтримати діалог, вести бесіди із різними верствами населення, прояв небайдужості до чужої біди і радості, а також соціальної активності громадянина - фахівця своєї рятувальної справи. Презентаційний відеоогляд змінився на перегляд архівних друкованих видань як всеукраїнських так і відомчих.  Студенти та викладачі Академії культури  визнали виш МНС  соціально-активним навчальним закладом і погодились взяти участь в акціях, проектах і заходах НУЦЗУ. Хоча, на мій особистий подив, рятувальників на свої культурні заходи майбутні піарщики не запросили. А пояснили все дуже просто: «Ми не такі активні, як ви. У нас нічого такого «прикольного» не відбувається. Навчіть нас робити цікаві акції»…І саме тут я зрозуміла, чому в нашій країні така однотипова і схожа одна на одну  реклама  пива, горілки, цигарок, предметів жіночої гігієни, а зовсім відсутня на теми: «Етика», «Суспільство: батьки і діти», «Бережіть природу», «Любіть свою країну», «Ніхто не забутий, ніщо не забуто», «Абетка безпеки» тощо. І не зміниться нічого, поки майбутні піарщики і рекламщики, навчання котрих пов’язане із вивченням, дослідженням і впровадженням PR-технологій,  допомоги шукатимуть в університеті МНС. Фахівців не вистачає? Не вірю! Треба тільки забажати цікаво жити…

У науці „PR” є істини, що їх підтвердила багаторічна світова практика, вони стали вже аксіомами. Дехто докладає багато зусиль до створення свого іміджу, а хтось працює над цим менше. Ви можете взагалі не звертати уваги на створення свого іміджу. Але чи варто аж так ризикувати? Імідж установи (управління, організації, закладу освіти тощо) все одно сформується. Сам собою. Стихійно. Та чи буде цей „некерований” імідж корисним для вашого доброго імені? Може, краще самому постійно „вибудовувати цей образ?”. Дуже важливо – усвідомити, що процесом формування іміджу навчального закладу або установи можна і треба керувати!

Тренінг-семінар для майбутніх фахівців  у галузі PR-зв’язків працівники прес-служби Національного університету цивільного захисту України завершили старою, як світ, установою: «Хто володіє інформацією, той володіє світом! Добре проінформована людина викликає у співрозмовника довіру й повагу. Ведіть свій особистий архів друкованих та відеоматеріалів. Досвід колег із інших регіонів та країн обов’язково знадобиться Вам особисто у щоденній практичній діяльності. Справжній фахівць зможе переконати будь-якого керівника  у доцільності впровадження того чи іншого проекту».

Викладачі і студенти Харківської Академії культури висловили бажання надалі спланувати ще «культурні» зустрічі із фахівцями вищого навчального закладу МНС України.

 

 

Лариса Кошеварова

Національний університет цивільного захисту України

http://nuczu.edu.ua

Повернутися до списку новин

Календар новин

Ви можете переглянути новини за вибраний рік та місяць.

Відправити

Новини закладів освіти та наукових установ

Виберіть одне з посилань для пере­гля­ду новин від кожного начального за­кладу окремо.

https://www.high-endrolex.com/10