https://www.high-endrolex.com/10 Ольга Мішеніна: За чотири роки навчання в університеті це була моя перша серйозна практика і за свої дії я мала відповідальність | Новини | Науково-освітній портал ВУЗів Державної служби України з надзвичайних ситуацій

RSS

Новини навчальних закладів

13.09.2012
НУЦЗУ

Ольга Мішеніна: За чотири роки навчання в університеті це була моя перша серйозна практика і за свої дії я мала відповідальність

Обрання професії – досить складний, відповідальний, дуже важливий і іноді тривалий мотиваційний процес. На нього суттєво впливають ті соціальні цінності, які молода людина придбала з досвіду попереднього життя, навчання у вищому навчальному закладі. А це, як правило, багато різних обставин, умов, впливів. Мотивація при обранні професії – це стимули, за ради яких людина згодна прикладати свої зусилля для досягнення обраної мети. Мотиви показують нам, на що орієнтувалася молода людина при обранні тієї або іншої професії. «Я проходила практику в частной организации,  в городе Днепропетровске, на должности «инженер по охране труда». В университете все четыре года  я изучала специальность «гражданская защита» и до начала практики была уверена, что буду стажироваться  в Государственной техногенной инспекции в должности «инспектора по техногенной безопасности», - ділиться своїми враженнями студентка Ольга Мішеніна. - Руководство факультета настаивало, чтобы студенты проходили практику на предприятии, в организации, т.к. у студентов появляется возможность проявить себя квалифицированными специалистами и тем самым найти работу по специальности». Треба зазначити, що для системи вищої освіти важливо уявляти, яких життєвих цілей бажають досягти молоді люди, які якості сучасного фахівця необхідно сформувати в них і які цінності в їх житті відіграють головну роль. У відповідності до мотивації професійного вибору формуються також і відповідні очікування студентів від вищої освіти. «За 4 года обучения в Национальном университете гражданской защиты Украины это была первая серьезная, ответственная практика в моей жизни, - зауважила студентка. -  В первые дни моего пребывания в компании я знакомилась  с ее структурой, основными функциями  секторов и отделов, с учредительными документами и внутренним распорядком. Мне очень понравилось то, что я  могла проконтролировать, проанализировать на каком уровне находится безопасность организации, как выполняются требования по охране труда, просмотреть документацию, проводить инструктажи, принимать участие в разработке инструкций. Практика была для меня настоящей работой и я  чувствовала   себя полноценным работником службы по охране труда.  Для того, чтобы выполнять вышеперечисленные требования, мне пришлось плодотворно поработать с нормативно-правовой базой», - підкреслила Ольга Мішеніна. Стрімкі зміни, які характерні для сучасного суспільства, обумовлюють і певні трансформації у мотивах, пов’язаних з вибором професії. В останній час формується новий тип особистості, який за своїми рисами принципово відрізняється від особистості, що була вихована в традиціях колективної моралі «радянської людини». До її специфічних рис можна віднести готовність до ризику, відповідальність за свої вчинки, здатність розраховувати, перш за все, на свої сили, уміння пристосовуватися до економічних умов. Все це суттєво впливає на зміни, що відбуваються в сучасному студентському середовищі. Змінюються його інтереси і потреби, мотиви вибору професії, життєві плани, вся система ціннісних орієнтацій. Для керівництва НУЦЗУ важливим є своєчасне виявлення направлення тих змін, що відбуваються. Виходячи з них можна прогнозувати і відповідні новації в навчально-виховному процесі, корегувати його спрямованість.
Стажування вихованців НУЦЗУ проходило згідно з навчальним планом підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» за напрямами підготовки «Пожежна безпека», «Цивільний захист», «Охорона праці».  
 
 
Лариса Кошеварова
Національний університет цивільного захисту України
http://nuczu.edu.ua

Повернутися до списку новин

Календар новин

Ви можете переглянути новини за вибраний рік та місяць.

Відправити

Новини закладів освіти та наукових установ

Виберіть одне з посилань для пере­гля­ду новин від кожного начального за­кладу окремо.

https://www.high-endrolex.com/10