Новини навчальних закладів
Новий програмний тренажер із формування навичок прийняття рішень при руйнуванні житлового будинку розроблено сумісними зусиллями викладачів та науковців кафедри пожежної тактики і аварійно-рятувальних робіт та центру інформаційних технологій НУЦЗУ. Про комп’ютерні інновації в інтерв’ю прес-службі навчального закладу розповів начальник відділу інформатизації та комп’ютерних систем навчання ЦІТ НУЦЗУ Олександр Буданов.
- Алгоритм тренажера основан на событиях реальных чрезвычайных ситуаций в г. Днепропетровске и г. Евпатория. Желающему проверить свои знания, предлагается выступить в роли начальника караула подразделения, прибывшего первым к разрушенному зданию. Провести разведку, потушить огонь, найти и спасти пострадавших, - вот неполный перечень задач, которые ему предстоит выполнить. В тренажере использованы ролевая видеосъемка, 3D компьютерное моделирование, записи радиообмена. В качестве “актеров” на реальном завале выступили преподаватели кафедр и курсанты университета. Тренажер используется на занятиях по дисциплине “Организация аварийно-спасательных работ”. Также тренажер будет интересен практическим работникам МЧС. Программный тренажер выпущен на DVD-диске и доступен в отделении редакционно-издательской деятельности, - пояснив майор служби цз Олександр Буданов.
Роботу з комп’ютерної графіки вищезгаданого навчального програмного тренажера працівники НУЦЗУ завершили у вересні 2010 року і розмістили демонстраційний відеоролик на веб-порталі. Треба відмітити, що протягом неповних п’яти місяців до програмного тренажера вже звернулись понад 200 людей. Статистика ЦІТ вишу показує – програмний тренажер залишається і досі популярним. І залишиться, бо справу роблять фахівці вищого ґатунку. Віртуальне відео реально служить справі рятувальників – своєчасно запобігти, фахово врятувати, оперативно допомогти.
Лариса Кошеварова
Національний університет цивільного захисту України
Ви можете переглянути новини за вибраний рік та місяць.
Виберіть одне з посилань для перегляду новин від кожного начального закладу окремо.