https://www.high-endrolex.com/10 На базі НУЦЗУ практичні психологи ДСНС України навчатимуться навичкам проведення соціально-психологічного тренінгу «Вижити та врятувати» | Новини | Науково-освітній портал ВУЗів Державної служби України з надзвичайних ситуацій

RSS

Новини навчальних закладів

24.12.2013
НУЦЗУ

На базі НУЦЗУ практичні психологи ДСНС України навчатимуться навичкам проведення соціально-психологічного тренінгу «Вижити та врятувати»

24-26 грудня на базі Національного університету цивільного захисту України практичні психологи Державної служби України з надзвичайних ситуацій навчатимуться навичкам проведення соціально-психологічного тренінгу «Вижити та врятувати». До Харкова завітали фахівці з Головних управлінь ДСНС України у м. Києві, в Одеській, Донецькій, Львівській, Запорізькій, Луганській, Дніпропетровській, Полтавській областях, Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, Навчального центру оперативно-рятувальних сил цивільного захисту (м. Мерефа) та Центру психологічного забезпечення підрозділів оперативно-рятувальних сил цивільного захисту Управління забезпечення оперативно-рятувальних сил цивільного захисту ДСНС України.
Проводять тренінг науковці науково-дослідної лабораторії екстремальної та кризової психології Національного університету цивільного захисту України з метою підвищення професійного рівня, накопичення знань та практичних навичок, покращення психологічної майстерності і навчання психологів ДСНС України методам зняття психологічної напруги в особового складу, який брав участь у ліквідації надзвичайних ситуацій.
Як зазначила начальник науково-дослідної лабораторії екстремальної та кризової психології підполковник служби цивільного захисту Світлана Лєбєдєва, соціально-психологічний тренінг «Вижити та врятувати» направлений на відновлення у персоналу ДСНС України і, зокрема, у рятувальників рівня психологічної стійкості, яка була втрачена в наслідок виконання завдань за призначенням в осередку надзвичайної ситуації. Основними його завданнями є поліпшення особистої і професійної комунікації працівників ДСНС, підвищення навичок соціальної перцепції за допомогою невербальної комунікації, розвиток у працівників ДСНС почуття спільності, професійно-психологічної установки на забезпечення особистої безпеки і безпеки колег при вирішенні професійних завдань в екстремальних умовах, структурування ним свого досвіду подолання важких ситуацій у професійній діяльності; підвищення у нього самооцінки, усвідомлення працівником ДСНС важливості збереження людського життя; формування установки на те, що сам рятувальник розпоряджається своїм життям, включення глибоких емоційно-позитивних переживань у рятувальників таких. як щастя, довіра, прощення, добро, розуміння; усвідомлення ними шляхів розв’язання багатьох своїх професійних і психологічних проблем, отримання рятувальниками практичних навичок протистояння стресам, вміння купіювати особистісні негативні стани, розвиток у них позитивного відчуття майбутнього, зниження у рятувальника реактивної тривожності, викликаної подіями надзвичайної ситуації, у ліквідації наслідків якої брав участь цей рятувальник, а також підвищення у рятувальника рівня нервово-психічної стійкості, зниження якої сталася внаслідок подій надзвичайної ситуації, у ліквідації якої брав участь цей рятувальник.
Цього ж дня представники кафедри фізичної підготовки університету учасникам соціально-психологічного тренінгу «Вижити та врятувати» наочно продемонструють ефективність методу психогімнастики у рамках відновлюваного періоду. За словами начальника кафедри підполковника служби цивільного захисту Миколи Краснокутського, цей метод передбачає зняття напруги, стабілізацію психоемоціонального стану, а також поповнення фізичних ресурсів постраждалих внаслідок надзвичайної ситуації.

 

Вікторія Коленко, прес-служба НУЦЗУ, фото – Ігоря Котова
 

http://nuczu.edu.ua

Повернутися до списку новин

Календар новин

Ви можете переглянути новини за вибраний рік та місяць.

Відправити

Новини закладів освіти та наукових установ

Виберіть одне з посилань для пере­гля­ду новин від кожного начального за­кладу окремо.

https://www.high-endrolex.com/10