https://www.high-endrolex.com/10 Студенти-психологи НУЦЗУ під час проведення у Харкові Єврочемпіонату із футболу працюватимуть перекладачами в службі екстреного виклику «112» | Новини | Науково-освітній портал ВУЗів Державної служби України з надзвичайних ситуацій

RSS

Новини навчальних закладів

21.05.2012
НУЦЗУ

Студенти-психологи НУЦЗУ під час проведення у Харкові Єврочемпіонату із футболу працюватимуть перекладачами в службі екстреного виклику «112»

Вкрай вимогливими були викладачі навчального закладу  аби серед студентського загалу обрати найдостойніших на «посаду» перекладачів. Головне – відмінні знання з іноземної, особисті комунікативні здібності, чітка уява  роботи структурних підрозділів МНС. Стажування пов’язане з проходженням в Харкові ЄВРО 2012.
«Перед тим, як піти на стажування, викладач кафедри мовної підготовки  Наталія Кринська провела тестування з студентами, які зараз проходять практику в черговій частині Головного управління МНС в Харківській області. У службі екстреного виклику «112» стажуються шестеро дівчат і я, один хлопець», - повідомив прес-службі  студент 3-го курсу соціально-психологічного факультету НУЦЗУ Олександр Бєліченко. Студентам поки бракує практичних навичок спілкування іноземною. «Теорія, мовні правила, читання та переклад текстів, робота із словниками,  вправи та тренінги із викладачами кафедри – дуже ґрунтовна підтримка, але зараз не вистачає практики мовного спілкування іноземною із пересічними громадянами, спілкування телефоном. Коли спілкуєшся телефоном людину не бачиш, а мова жестів дуже допомагає, - пояснює Олександр. Наразі студенти   разом із викладачами-мовниками університету    моделюють ситуативні вправи, де турист-іноземець розмовляє із диспетчером служби «112» і просить допомоги будь-якого характеру.  Під час проведення у Харкові Єврочемпіонату із футболу  студенти соціально-психологічного факультету НУЦЗУ працюватимуть перекладачами в службі екстреного виклику «112».
Система «112»  забезпечуватиме організацію надання комплексної екстреної допомоги населенню у разі виникнення або небезпеки виникнення загрози здоров’ю, життю, майну громадян або навколишньому середовищу, громадському порядку, інших небезпечних подій або правопорушень.
Сучасне обладнання дозволяє оператору служби «112» під час прийняття повідомлення про подію у режимі конференц-зв’язку підключати до розмови операторів відповідних диспетчерських служб. Наприклад, якщо на номер 112 надходить повідомлення про пожежу, оператор, не припиняючи розмову з заявником, фіксує у спеціальній формі на комп’ютері основні дані про подію, у режимі on-line надсилає їх каналами зв’язку до комп’ютера системи оперативно-диспетчерського управління МНС і у режимі конференц-зв’язку залучає до розмови диспетчера пожежно-рятувальної служби. У процесі розмови із заявником, яку чує диспетчер пожежно-рятувального підрозділу, оператор 112 з’ясовує інші відомості (наявність постраждалих, витоку газу тощо), які так само фіксує в комп’ютері. Як тільки заявник повідомляє про наявність постраждалих, оператор 112 надсилає отриману інформацію (заповнену електронну форму) до комп’ютера диспетчерської системи станції швидкої допомоги та у режим конференц-зв’язку залучає до розмови диспетчера «швидкої допомоги». Всі залучені до розмови диспетчери аварійних служб у режимі on-line бачать на своїх комп’ютерах зміни в інформації, що їх вносить у спеціальну електронну форму оператор служби «112», та можуть з’ясувати у заявника додаткові дані, скорегувати перелік сил та засобів, необхідних для надання допомоги та в автоматичному режимі надіслати найближчі до місця події аварійно-рятувальні підрозділи, оснащені відповідним обладнанням та засобами для надання допомоги у зазначеному випадку.
До речі,   науковці екстремальної та кризової психології Національного університету цивільного захисту у 2007 році розробили  і впровадили  комплекс психотренінгових вправ, націлених на розвиток професійно-важливих якостей співробітників чергово-диспетчерської ”112”, які дозволяють розвинути та вдосконалити психічні функції та якості особистості, отримати практичні навички протистояння стресам, навчитися елементам саморегуляції та покращити і розвивати професійні й особистісні комунікації.  
 Саме оперативний черговий служби ”112” повинен миттєво прийняти єдине вірне рішення, щоб якнайшвидше допомогти людині, котра опинилася у надзвичайній ситуації. Диспетчер ”112” має розмову з людиною, що стала свідком ДТП і не знає як діяти, з людиною, у квартирі якої загорілася електрична мережа, з людиною, котра вперше приїхала до Харкова і не може зорієнтуватися та знайти потрібну адресу та багато-чого іншого.
 
 
 
 
 
 
 
Лариса Кошеварова
Національний університет цивільного захисту України
http://nuczu.edu.ua

Повернутися до списку новин

Календар новин

Ви можете переглянути новини за вибраний рік та місяць.

Відправити

Новини закладів освіти та наукових установ

Виберіть одне з посилань для пере­гля­ду новин від кожного начального за­кладу окремо.

https://www.high-endrolex.com/10