Новини навчальних закладів
24-26 квітня на базі Російського університету дружби народів у Москві відбулася VI міжнародна науково-практична конференція «Інженерні системи – 2013». До столиці Росії з’їхалися понад 120 науковців з США, Бангладешу, Беніну, Саудовської Аравії, Білорусі, України, Узбекистану, різних куточків Російської Федерації. Україну представили науковці із трьох вишів – Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут», Севастопольського Національного технічного університету та Національного університету цивільного захисту України. На пленарному засіданні конференції «Інженерні системи – 2013» розглядались питання сучасних методів пошуку оптимальних рішень в інженерних системах, актуальних проблем сучасних нанотехнологій, причин глобальних катастроф в історії землі, проблем удосконалення управління економікою тощо.
Науковий форум продовжив свою роботу у секціях «Статика і динаміка у будівельних розрахунках», «Програмно-апаратні комплекси в інженерних розрахунках», «Сучасні проблеми гідротехнічного будівництва», «Моделювання, ідентифікація й оптимізація в інтелектуальних системах», «Інноваційні технології у будівництві», «Інноваційні технології у машинобудівництві», «Безпека споруд», «Інновації та ефективність», «Лінгвістичні проблеми перекладу технічних текстів».
Професор кафедри фізико-математичних дисциплін Національного університету цивільного захисту України Валентина Комяк розпочала роботу секції «Моделювання, ідентифікація й оптимізація в інтелектуальних системах» із доповіддю «Математическая модель и алгоритм оптимизации трассировки в задаче составления рациональных планов эвакуации».
«Участь у таких конференціях, - зазначила Валентина Михайлівна, - сприяють обміну досвідом між науковцями на міжнародному рівні, зміцненню зв’язків, а також впровадженню інноваційних технологій у сфері інженерних систем».
Вікторія Коленко, прес-служба НУЦЗУ, фото – Ігор Котов
Ви можете переглянути новини за вибраний рік та місяць.
Виберіть одне з посилань для перегляду новин від кожного начального закладу окремо.