Новини навчальних закладів
Майже півроку подають психологічну допомогу дворічному малюку, що живе на березі Печенізького водосховища у землянці із 47-річним батьком, практичні психологи Національного університету цивільного захисту України. Провідний науковий співробітник лабораторії екстремальної та кризової психології навчального закладу майор служби цивільного захисту Світлана Лєбєдєва уже вчетверте побувала у родині «робінзонів»: саме 15 серпня маленькому Євгенові виповнилось 2 роки. Нагадаємо, що Геннадій Ляхов живе в землянці вже 15 років. Він отримав інвалідність після Чорнобиля, щоб вижити покинув квартиру в місті та... пішов під землю. У землянці, на березі Печенізького водосховища, він знайшов для себе „райський куточок” та почав одужувати. Ліс та свіже повітря подарували йому нове життя. Біля землянки одного дня він зустрів свою любов – Золоту Рибку, як він її називав...15 серпня 2008 року ліквідатор Ляхов, на 45-му році життя, вперше став батьком. Малюка полюбив одразу…
«Психологічний стан маленького Євгена, - говорить Світлана Лєбєдєва, - цілком відповідає його віку. Після візуального обстеження та сумісної гри було виявлено, що дитина є активною, проявляє певну самостійність. Відразу впадають в око надзвичайно теплі стосунки між батьком та сином. Як відомо, діти у цьому віці не кривдять душею – вони досить відверті. Наш Євген – не виняток. Це було визначено спочатку. До речі, приємним моментом наших стосунків із незвичайною родиною є те, що від слушних порад фахівців батько не відмовляється. А це говорить про серйозне ставлення до виховання своєї дитини».
Із днем народження маленького Євгена вітало керівництво Національного вишу МНС, подарувавши йому пожежне міні авто, а також різноманітні розвиваючі ігри. Наступний візит майор Лєбєдєва планує здійснити восени. Там на неї вже з цього дня чекатиме маленький підопічний…
Вікторія Коленко, Національний університет цивільного захисту МНС
Ви можете переглянути новини за вибраний рік та місяць.
Виберіть одне з посилань для перегляду новин від кожного начального закладу окремо.