Основний тренінговий вплив був направлений на формування навиків соціальної перцепції і емоційної експресивності. Основними методологічними прийомами служили психогімнастична техніка та ігрові процедури.
Зустріч проводилася на території обласного спеціального загальноосвітнього навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад школа-інтернат для дітей з вадами слуху». Майже три години вихованці вишу МНС проводили із дітлахами різноманітні тренінгові вправи. У тренінгу брали участь 22 хлопчаків та дівчаток у віці шести-десяти років, що мають різний ступінь порушення слуху. Заняття проводили учасники «Тренінгового Клубу» соціально-психологічного факультету НУЦЗУ Борщик Вікторія, Бученко Яна, Ковалевська Ольга, Ковалевська Любов під керівництвом методолога-викладача кафедри загальної психології НУЦЗУ Антона Швалба.
В результаті взаємодії була досягнута домовленість про подальшу співпрацю «Тренінгового Клубу» з адміністрацією інтернату в області впровадження тренінгових технологій в процес виховання дітей з порушенням слуху. Планується проведення розширеного тренінгового проекту, що передбачає активне включення в розвиваючі заняття і виховно-педагогічний складу інтернату. Зокрема ведуться розробка програми підготовки педагогічного складу до застосування в практичній діяльності техніки психологічної саморегуляції.
Кафедра загальної психології НУЦЗУ, сектор взаємодії з громадськістю та ЗМІ