Новини навчальних закладів
Розглядаючи можливості сучасних авіаційних засобів з точки зору забезпечення масштабності та безперервності моніторингу природно-техногенних ризиків і загроз, можна стверджувати, що безпілотні літальні апарати (БпЛА) стають однією з ефективних складових авіаційних засобів для виконання завдань з попередження, виявлення й ліквідації надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру.
Однак на сьогодні застосування БпЛА у сфері цивільного захисту перебуває у початковій фазі, переважно в експериментальному порядку, що характеризується значним рівнем розробки апаратів та їх елементів з одного боку, та відсутністю підготовленого авіаційного персоналу для їх експлуатації, з іншого.
Інститутом на засадах уніфікації освітнього й сертифікаційного процесів відпрацьовано навчальні програми з підготовки зовнішніх пілотів (операторів) БпЛА та персоналу органів управління аварійно-рятувальних і спеціальних формувань Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту.
Навчальні програми включають, зокрема, забезпечення компетентностей стосовно:
принципів і концепцій побудови сучасних БпЛА;
теорії польоту БпЛА та автоматизації управління траєкторним рухом;
сучасних методів технічної експлуатації БпЛА, регламентів і технологій обслуговування систем функціонального цільового спорядження.
Крім того програмами передбачено практичне виконання навчально-тренувальних вправ (польотів) на пожежно-випробувальному полігоні Інституту.
На виконання наказу ДСНС від 24.08.2022 № 849 «Про відновлення навчання в системі післядипломної освіти ДСНС України у 2022 р.» на базі кафедри авіації та авіаційного пошуку і рятування 5 вересня розпочато заняття першої навчальної групи – 15 слухачів з посад зовнішніх пілотів (операторів) БпЛА територіальних органів та підрозділів центрального підпорядкування ДСНС. У першому семестрі поточного навчального року передбачається підготувати більше 140 таких фахівців.
Ви можете переглянути новини за вибраний рік та місяць.
Виберіть одне з посилань для перегляду новин від кожного начального закладу окремо.